fredag 3 december 2010

Glada nyheter!

Johan är den allra finaste och såklart sa jag ja när han friade.

Vi gifter oss i redan i början av nästa år för att påbörja det nya året med något roligt och väldigt speciellt.

Sedan jag blev gravid har vi ofta haft det kämpigt och speciellt under Gustavs sjukdomstid har vi krisat rejält. Livet som par och vår relation har ofta kommit långt ner på prioriteringslistan, vi har varken haft tid eller ork. Men samtidigt har vi nästan alltid varit kärleksfulla mot varandra och att vi älskar varandra har vi aldrig tvekat över. Vi har ofta sagt att vi längtar efter varandra och att vi ser fram emot tiden när det finns mer tid för bara oss och det har ju känts hoppfullt i det jobbiga.

Grattis till mig som har den finaste livskamraten!

28 kommentarer:

Omentjej sa...

GRATTIS! Vilken fantastiskt hjärtevärmande nyhet, det är så vackert med vinterbröllop! Kram kram!

Anonym sa...

Åh sååååå roligt!! Fantastiska nyheter & vilken underbar start för er på det nya året dessutom. Jag tror på kärleken..ABSOLUT!!
Grattis kramar från Jenny, som såg dig på bussen för flera veckor sedan & som inte vågade hälsa..

Erika sa...

Hurra! Vad roligt! Kramar från familjen Sandström (Elsa har inte fattat hur man gör än, men hon är mysig att kramas med ändå)

bom sicka bom sa...

det var verkligen glada nyheter!
stort grattis till dej, och till din johan!
jag önskar er en lycklig framtid, och att tillvaron runt er skall bli lugn.
kram
ulrika

Anonym sa...

Fantastiskt! Jätteroliga nyheter!

Cathrin Larsson sa...

Åh vad härligt! Vilken underbar start på det nya året! Stort stort grattis! Ni har en styrka hos varandra som många ska avundas! Många många grattiskramar från oss i Östersund!

Realisten sa...

Grattis! En fantastisk start på det nya året för er.

Monica R sa...

Grattis till er! och vilket härligt sätt att börja år 2011 med!

Kram Monica R

Anonym sa...

Å, nå får jeg tårer i øynene! Jeg er en norsk jente som har fulgt bloggen din lenge. Du skriver så fint, både nært, ekte, og også morsomt! Jeg følger også med på Johans blogg og humrer og ler for meg selv når jeg leser hans kommentarer til bildene. Dere har gått gjennom en veldig tung tid - jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste sitt barn - så nå var det ekstra gøy å lese at dere skal gifte dere og starte det nye året med en så hyggelig begivenhet. Lykke til, dere fine mennesker!

Kari, Oslo

Tove sa...

Grattis till er båda som har varandra!!!! PUSS

Anonym sa...

Grattis Anna å Johan, vilken underbar läsning. /Kerstin å Simon

Sofia, mamma till Eddie sa...

Det är underbart!! verkligen jätteglada nyheter!! önskar er all lycka, kram på er hela familia ;-)

Sandra sa...

All lycka till er <3

Singelmamman sa...

Ett jättestort Grattis till er båda!

Anonym sa...

Grattis till er båda!

Anonym sa...

All lycka till er! Jag har följt och berörts av din blogg länge och det värmer i hjärtat att få höra den här glada nyheten.

Anonym sa...

Grattis! Så roligt för er. Kärlek är det bästa som finns, Kram! /Uwis

Unknown sa...

Grattis Anna och Johan vi önskar er all lycka.

Hälsningar från Johan o Anna i Skellefteå

Alexandra sa...

Graaaattis!!!!!! Å vad roligt! Jag har bara träffat Johan en gång men han verkar vara en helt fantastisk kille! Ni kommer vara så fina! Så himla kul! Hurra!!!


Syr du stassen själv?

Lena sa...

Grattis, vad kul, själv blir det den 16 juli nästa år.

AmeliaWatson sa...

GRATTIS!
Vad Underbart för er!
(((kram)))

Hanna sa...

Tjihooooooo!

Anonym sa...

Âh sâ kul! Grattis! Vad glad jag blir att ni fâr nâgot sâ kul att se framemot mitt i ert sorgearbete.

Linnéa sa...

Hemskt mycket grattis till er! Jag skickar massor av kramar och önskar er all lycka i världen.
KRAMAR Linnéa

Bibbi sa...

Hej Anna, det var jag som sa att jag följde din blogg när vi träffades på Gammlia idag. Va roligt med bröllop. Kärleken övervinner allt! KRAm

Anna sa...

Ååå, det var så roligt när du kom fram! Tack!
Och tack för alla grattis!
/A

Maria sa...

Grattis! Så fint att ni inte tappat bort varandra i allt det jobbiga ni gått igenom. Ibland är det ju tom svårt att inte tappa bort varandra i helt vanligt familjeliv, man måste jobba på kärleken...♥

Annelie sa...

JAA!! Grattis underbara ni !
Jag är så glad för er skull.
massor med kramar