lördag 14 maj 2011

Kummelnäs


Som medlem (suppleant) i styrelsen för Barncancerföreningen Norra är jag inbjuden till Barncancerfondens årsmöte på Skepparholmen. Vi hade styrelsemöte igår och det känns som att detta kommer att ett spännande år.

Det är några här som jag verkligen sett fram emot att få träffa nån gång. Vi får se om det finns tid att prata, om jag vågar...

I huvudstaden är det grönt och vi möttes av ett blommande Magnoliaträd när vi kom fram. Gullvivorna blommar i det gröna gräset. Ibland önskar jag att Umeå låg längre söderut.

 Fast rosenbusken är fortfarande lite risig...

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Och jag och Suzan böt armband med varandra så nu har vi båda armband som sitter perfekt. Och ja, Stockholm är vackert nu, och du får komma tillbaka fler gånger och hälsa på!

bom sicka bom sa...

Det är underbart med allt grönt.
Och allt som blommar.
Våren är härlig.
Kram!

Anonym sa...

Anna, det var så himla kul att få träffa dig och sitta och prata och skratta så där befriande som man kan göra i det här gänget. Tack!
Sköt om dig tills vi ses igen =)
Marianne H

Suzan sa...

Jag skulle precis in o säga det som singelmamman precis har berättat :)
stor kram!
/Suzan

Lotta sa...

Ja, jag vet ett stort skäl till varför Umeå borde ligga längre söderut. Du!!!! Så underbart att träffa dig. Längtar till nästa gång vi ses! Får inte dröja för länge!

Stor stor kram