onsdag 23 februari 2011

Huggo

På tisdagar har vi en handarbetsstudiecirkel. Det är den bästa kvällen på veckan (förutom just igår då vi fick ett obehagligt besök i ateljén). Vi stickar, virkar och tovar. Halsdukar, sittunderlag, pulsvärmare, sjalar, julkulor, monster, sockor, mössor och lite annat har det blivit hittills.
Visar en bild på Huggo som Sandra gjort ur Annika Messings fantastiskt fina bok "Virkligheten". Av Barbros mattrasor fick Huggo även en liten korg. Sötast, eller hur?
                                                           
foto: Sandra Edin

5 kommentarer:

Nina sa...

Vi har också handarbetsstudiecirkel på tisdagar... jag syr en folkdräkt... ett jäkla hittepå känns det som just nu... men det är mysigt att få en stund total kreativitet! Du gör så fina saker!!! Blev så glad när jag såg att du bloggat igen, blev lite orolig av förra inlägget. Hoppas allt obehag är borta nu!!

Singelmamman sa...

Jättefin. Såg att de har möjlighet här i min stad att lära sig virka Amigurumi. Tänkte automatiskt på dig, och Gustav. Hoppas det obehagliga besöket inte förtar alltför mycket för era fortsatta möten.

Sandra sa...

Se där! Riktigt nöjd faktiskt. Men jag har ju världens bästa syjuntafröken!

Cathrin sa...

Ormen är verkligen jättesöt! =) Ni gör så fina saker. Nästan så jag får lite komplex för min halsduk jag febrilt försöker få till! ;)

Annika sa...

Nejmen titta, nu är han här också! Känner igen bilden från bokens Facebook-sida, där Sandra lagt upp den.