lördag 12 februari 2011

På väg till stugan.

En solig, vacker dag idag. Precis som det var lördag för ett år sedan och Johan tvingade ut mig på en barnvagnspromenad och jag var livrädd att Gustav skulle dö just när jag inte var där.

Tack för era fina ord och goda tankar, det hjälper faktiskt.

Igår hade jag en fin dag och orkade städa och baka. På kvällen kom vänner och vi hade så roligt! Redan på kvällen i torsdags kom Silke och Frank och gjorde mig gladare. Det är tur att jag har er alla! Och så fick jag en härlig överraskning i brevlådan. Tur att jag kan glädjas åt det lilla i den tunga sorgen.

Bävar för imorgon. Det är inte årsdag men det var ju på en söndag Gustav dog. Känns skönt att vara i stugan då.

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Vackert. Kram

Stina sa...

Oändligt många kramar till dig min vän!

Anonym sa...

Anna och hela familjen,
våra varmaste tankar till er denna helg.
Annica S med familj

Maria sa...

Jag har också tänkt så mycket på er dom sista dagarna när jag läst här. Många varma tankar Maria