måndag 26 juli 2010

En till tävling!

Förra året köpte jag en jättesnygg almanacka från Personligalmanacka.se. Den var verkligen jättesnygg och rolig att göra men tyvärr har den inte kommit så mycket till användning under året då jag mest varit hemma eller på sjukhuset.

 Min var rosa med rött namn...

Nu finns det en tävling hos Sara där man kan vinna en. Det vill jag göra eftersom den var rätt dyr att köpa och jag vill verkligen ha en i år, nu när jag ska bli student och allt...

Hoppas jag vinner.

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Student? Mne vad har jag nu missat?

Anna sa...

Alltså, student och student... Jag ska gå på folkhögskola i Skellefteå, en skrivarkurs på distans med några träffar där och resten via nätet. 60% student och 40% mammaledig.

Ellinor sa...

Hittade din blogg idag och tänker på dig och din son. Vet hur det är att mista någon så nära i cancer. Min mamma dog i cancer när jag var 16, är nu 34. Mitt liv har sedan dess inte varit sig likt och tampas med massa problem.

Cathrin Larsson sa...

Jag hoppas också att du vinner en! Dom är lite roliga när man kan göra dom så personliga! :) Jag har en nu, en brun med rosa text och rosa snodd! :)