onsdag 4 november 2009

Bättre dag idag.

Citodon och vila hjälpte fint för Gurkans knäonda. Enligt mormor och morfar var han på toppenhumör ända till tolv igår natt och så även idag.

Jag har också haft en bättre dag efter en välbehövlig urladdning igår. Fast jag börjar känna mig lite hängig...

Hugo, däremot har haft en skitdag. Han har mest sovit och snorat och inte velat äta. Hoppas natten blir lugn.

Vi hade utvecklingssamtal med Klara. Känns skönt att ha åtminstone ett barn som följer regler och gör som fröken säger... Och som dessutom är duktig i skolan och en snäll kompis. Och som är bäst på att dansa!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Jag har redan ett komihågkryss på handen så jag utökar det och tar med "klänningen" till den underbara Klara i morgon - hon är väl värd en present!!

Kirsten sa...

Ett "Heja" för söskonen ! De gör också en jättestor insats..

Så skönt att humöret (och Gustavs knän) känns bättre idag!

Annika G sa...

Du menar att Hugo borde följa dina regler, eftersom du är fröken..!Hoppas han sov gott inatt och vad fint att det blev bättre med knäna. Ge Klara en kram från mig också, hon är verkligen en toppenbrutta. Jag önskar att jag var lite närmare dig så att jag fick tvinga med dig på lite promenader, träning och dricka te och prata förståss. Jag tycker ju att det hjälper när man blir trött och ledsen, fast det är ju så jobbigt att komma iväg då. Många kramar från hurtisannika.

Zachrissons sa...

Klara är fin fin hon. Krya på dig kära vän!
Ring om du behöver något! Djäklans förkylningar och magontar vi får ju aldrig träffas. Ska skriva till en högre makt och klaga.
Kram Linda

Gurra G sa...

Så du säger att jag inte var duktig i skolan?

Anna sa...

Gustav, du var och är jätteduktig i skolan! Men hur var det med att göra som lärarna vill?? Det är ju liksom det (tyvär) som skolan mycket går ut på. Puss.