söndag 27 juni 2010

Bröllopet.

Ett bröllop så långt ifrån Prinsessbröllopet man kan komma. Det var vackert och bruden var vacker som en prinsessa men här fanns inga märkliga låtsasmänniskor med lustiga diadem och svulstiga klänningar. Brudens far höll tal som slog Kungens med hästlängder. Dagen var vacker, personlig och inte det minsta stel. Vi hade en fin dag. Maten var god, festlokalen vackert smyckad, vi hade trevliga bordsgrannar och festen var jättekul! Jag fick höra en massa intressanta livsöden och gjorde många fina bekantskaper.

Kyssen!

Lång väntan på brudparet efter vigseln.
Det är tur att jag hittat ett par skor som är
 exakt likadana som dom jag hade
kvällen jag träffade Johan
som jag kan titta på och få härliga minnen.

Brudparet anländer till festen.

Kärlek framför raggarbilen som körde brudparet.


Johan fick äran att spela lite med sitt gamla band

och även sjunga lite...

Fast det lät bättre när brudgummen sjöng...

Idag mår jag mycket bättre än vad jag förtjänar men har varit trött och skakig hela dagen. Renoveringen av lillstugan är påbörjad, Hugo går mest hela tiden och Klara har äntligen kommit hem!

2 kommentarer:

Malin Björkman sa...

Verkar varit en fin dag. Väldigt snygga röda skor du har! Ni såg fina ut, du och Johan framför bilen. Tänker på er. Kram!

Singelmamman sa...

Vet inte varför du inte förtjänar att må bra. Jag är övertygad om att du är förtjänt av det. Jag hoppas du haft en fin midsommar, och skickar en varm och solig kram.