söndag 5 april 2009

Som på hotell.

Jag har sovit på Hotell Stina inatt. Fick god middag, underbar, lång massage som jag fortfarande känner av och frukost på sängen (soffan). Hade en trevlig kväll där inte bara sjukdom och sjukhus var samtalsämnen. Åt chips och drack alkoholfir öl (party). Sov oavbrutet mellan ett och nio, eller vaknade förstås av lite halsbränna och bäckenvärk och fick byta ställning några gånger. Men jag behövde inte gå upp och kissa och blev inte väckt av någon som tyckte att jag snarkade eller andades för högt. Men förstås är det lite jobbigt att vara ifrån Gustav så länge.

Han hade tydligen en jobbig kväll igår, reagerade på plasman han fick och kroppen hade börjat skaka. Feber och frossa bl a. Nu får han blod och det verkar gå bra.

4 kommentarer:

Annika och Lasse sa...

Hejsan! här kommer en liten hälsning från en som gått och blivit en riktig " bonde" Jag tänker på er alla och skickar en STOR kram till en av Rosens busigaste MEN oxo gulligaste killar, mins än i dag hur lillasyster Klara såg ut efter Gustav lekt frisör.... Annika Isaksson fd Andersson Larsgården Lidsjön

Anonym sa...

Usch att läsa hur jobbigt han har det nu. En fantastisk lite hjälte. Och du gör det så jäkla bra, man är ju inte direkt i balans som gravid och vill väl egentligen bara få vara sådär lagom gnälligt gravid, få fotmassage och äta glass mitt i veckan, irritera sig på sparkar samtidigt som man bara längtar efter sitt underverk. Fortsätter och läser din braiga blogg och tänker på er. Sara L H som så klart är tillbaka på fritds en vända:-)

Anonym sa...

En stor kram till dig Anna och Gustav förstås! Ni är helt fantastiska!!Ida hälsar från London också.(Lina och jag åker dit på tisdag.) Inger o Lina

Anonym sa...

jag kanske inte kommenterar hela tiden, FÖR att vår lilla dumma dator inte vill skick iväg kommentarena *arg*
meen... jag tänker på er hela tiden och jag ville bara säga det!
kram /arvid