onsdag 1 april 2009

Underbara klasskompisar.

På morgonen idag kom hela Gustavs klass förbi med en vacker present. En halsduk de alla stickat på, bestående av lappar i olika färger i allra mjukaste alpackagarn. Fina Karin och Sofia som fixat och klasskompisar som stickat. Tyvär var Gustav inte alls pigg och orkade komma ner, illamående och magknip. Men jag fick ju träffa mina fina elever som jag saknar väldigt mycket!

Ikväll ska vi som vanligt upp till sjukhuset för att G ska få spruta med blodförtunnande. Men ikväll ska han dessutom få öva att ta den själv så att vi slipper åka dit de kvällar vi är hemma. På mig ska han få öva. Väldigt tur att jag inte är spruträdd och att jag litar på min sons handlag... Koksalt insprutat i benet kan väl inte vara så farligt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det skulle kunna vara ett aprilskämt att Gustav ska sticka Anna men jag antar att det är den helt otroliga halsduken som är skämtet, hur har de hunnit?! :) Vilka coola klasskompisar du har Gustav!
Lisa Mu.