lördag 19 september 2009

Dagens värden. Och gårdagens.

HB igår 95, idag 96.
Trombocyter igår 49, idag 51.
Leukocyter (totalvita) igår 2,3, idag 3,1.
Neutrifila igår 0,7, idag 1,1.

Idel uppåt! Hurra! Klaras dunderbenmärg jobbar som tusan.

Men Gustav är ledsen och har ont i magen. Kanske finns det utrymme för det själsligt jobbiga när det kroppsliga börjar lätta. Kanske.

Även jag är ledsen. Ledsen för att Gusten har ont och för att vi ska åka imorgon.  En del av mig vill inte åka hem till Umeå utan Gustav, jag vill ju finnas nära. Men jag vill ju hem till Klara och huset och vänner.

Nu hoppas jag på en lugn natt och att Gustav får sova gott.

Tack alla ni som betalat till Dodaj fixar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller tummarna för natten!

mammanonna sa...

Värden som går rätt väg är alltid underbart! Hoppas nedgången i humör är tillfällig. Jag är förvånad över att barn i svåra situationer inte mår sämre än de verkar göra. Vuxna skulle ofta ha dukat under mycket tidigare. Det kommer att bli bra - han har ju allt stöd i världen!