torsdag 10 september 2009

Snabb uppdatering.

Det har hänt så mycket här de två senaste dagarna att jag inte hunnit skriva. Men det har Gustav gjort.

Jag har blivit bjuden på middag av Annika på afrikansk restaurang, sovit med Hugo hos Gusten, stickat, burit på en skrikig bäbis, haft Kajsa på besök och fått en massa fina presenter och haft väldigt trevligt.

Jag har även varit på dåligt humör. Irriterar mig över en massa saker jag inte har makt att råda över. Och har verkligen haft anledning att vara arg då en massa saker har skötts illa.

Gustav har dessutom fått bältros. Inget farligt men obeskrivligt jobbigt för honom. Och vi som höll på att trappa ner på morfinet.

Nu ska jag till Gustav en sväng och sen ska jag köpa dansskor till Klara samt försöka koncentrera mig på fotoutställning på Moderna med Åsa.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Snabb kommentar....
njut av Moderna så gott det går!
Kram

Anonym sa...

hoppas det var trevligt på moderna, men vet inte om det var den trippen du kommenterade på FB. Hur som helst hoppas ni haft det bra. Kram Linda